vrijdag 2 januari 2015

Wedstrijd

De winnaar van de vorige wedstrijd is bekend, dus het is weer tijd voor een nieuwe wedstrijd.


De wedstrijd begint vandaag en loopt t/m 31 Januari 2015

Dit keer een vrij makkelijk thema, alles mag.

Dus kies je leukste en mooiste creatie uit en stuur deze in.


Het maakt niet uit wat er gemaakt wordt of welke materialen er gebruikt worden, allerlei soorten zijn welkom.


Meedoen aan de wedstrijd kan als volgt:


1. Stuur een mailtje met een foto van de kaart, doosje of tasje naar info@creapaleis.nl

    Vermeld in dit mailtje zowel uw naam als uw blognaam (als u een blogger bent)

    1 inzending per persoon, bij meer inzendingen zoeken wij de mooiste uit.

2. Zorg ervoor dat het thema zichtbaar is op uw inzending

3. Zorg ervoor dat de foto duidelijk is (dit kan ook een scan zijn)

4. En natuurlijk zorg dat de inzending op tijd is. 



De prijs die gewonnen kan worden is dit keer een kadobon t.w.v. 15 euro die vrij te besteden is in de webwinkel of op de snuffelmiddag.



Nog geen volger? Wordt dan volger van het blog, zo blijf je op de hoogte van de wedstrijd.


De inzendingen worden zodra ze binnen komen hieronder toegevoegd zodat iedereen ze kan bewonderen.

10 opmerkingen:

  1. De allerbeste wensen voor 2015!
    Leuk dat er weer een nieuwe wedstrijd is begonnen. Ik heb mijn kaart daarnet toegezonden.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie ook alle beste wensen voor 2015. Ik doe zeker mee met deze wedstrijd.
    Goetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens jullie een heel mooi, gezond en creatief 2015 toe!
    Gezellig dat er weer een nieuwe wedstrijd is begonnen. Ik heb zojuist een mailtje gestuurd hoor!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke opdracht. Mijn kaart heb ik zojuist gemaild.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke opdracht. Ik heb mijn kaart ook verstuurd.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor het plaatsen van mijn kaart.
    Gr. Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo
    Ik zie mijn kaart er nog niet bijstaan..
    http://ellyscardcreatief.blogspot.ro/2015/01/card-in-box-its-boy.html
    Ik zet hem voor de zekerheid hier nog een keer.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had mijn kaart ook gemaild maar zie hem er ook niet tussen staan.

    Groetjes,Natasja

    BeantwoordenVerwijderen