dinsdag 16 oktober 2012

Candy


Gelukkig komen er steeds meer volgers bij op het Blog, maar nog meer volgers zijn altijd welkom en daarom hebben we weer een nieuwe Candy op het Blog.

Hoe kan je meedoen aan deze Candy en kans maken op deze leuke prijs?
1. Meld je aan als volger.
2. Laat een reactie achter op het candy bericht op de startpagina
3. Heb je zelf een blog? Zet dan de volgende afbeelding met een link naar dit bericht op je eigen blog.

Wanneer gaat de prijs eruit?
Deze Candy stopt zodra er 300 volgers zijn, dan wordt er een willekeurig nummer gekozen, de volger die dit nummer heeft in de lijst met volgers die wint de prijs.


Wat is de prijs?
De prijs die gewonnen kan worden is dit keer een Big Shot.


25 opmerkingen:

  1. Wauw wat een SUPER candy is dit.
    Nou daar waag ik een gokje aan, wie wil niet zo'n gave Big Shot winnen.
    Ik zet de candy op mijn blog en volger ben ik al.
    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oohh...wat een supermooie candy hebben jullie in petto!! Ik wil graag meedoen en heb het logo met link op mijn blog gezet. En volger was ik al.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie candy
    daar wil ik wel aan mee doen
    Ik heb het logo op mijn blog gezet
    En ook ik was al volger

    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige candy geven jullie weg zeg, volger ben ik al, maar ik sla even over, heb zelf al een big shot, dus ik gun hem dan liever aan iemand anders die er nog geen eentje heeft. Succes voor degenen die meedoen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, is het al sinterklaas bij jullie!! Wat een geweldige candy... Graag wil ik een gokje wagen.
    Ik ga hem nu op mijn blog zetten en ook ik ben al volger.

    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie Candy,
    Heel gaaf.
    Nu maar snel hopen dat je aan de 300 volgers bent
    Ik zou graag mee willen doen en heb hem dan ook in mijn side bar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw dat is een gave candy zeg, ik doe graag mee
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een supermooie candy zeg.
    Ik wil ook graag meedoen met de verloting.

    Groetjes, Marjan
    handmadebymar.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige candy en wil graag een kansje wagen, op naar de 300 volgers.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige candy.
    Doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een super leuke vandy daar wil ik zeker aan mee doen.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een gave candy doe graag mee kan ik hem mee nemen naar mijn oudjes grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super gave Candy!! Hier wil ik graag een gokje voor wagen!! Op naar de 300 volgers zou ik zeggen!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou, dat is zeker een gave candy zeg! Hier doe ik graag aan mee en nu maar duimen...

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, gave candy.... Wat zou ik die graag willen winnen zeg (droom nu van al die mooie kaarten die ik kan gaan maken *lol*)
    Bedankt voor deze kans !
    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave candy!! Wil er een gokje aan wagen,en de maar duimen!!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat is dit een super mooie candy
    wie wil nu niet een bigshot winnen
    ja ik doe graag mee
    bedankt voor deze kans

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat weer een mooie candy, doe graag weer mee
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een prachtige candy, volger was ik al dus ik doe graag mee.
    groeten, aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Net volger geworden van deze prachtige blog! Wat een inspiratie! En ook ik wil graag mee doen aan de prachtige candy. Groetjes Jacolien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super Candy, Ik ben net je volger geworden.
    IK heb de Candy bij mij op het blog gezet. Ik wil heel graag mee doen voor deze prachtige Candy.
    janieskaartenwereld.blogspot.nl
    Misschien wil je ook mijn volger worden.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super candy,

    Hier doe ik graag aan mee,

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. dit is pas een candy! wauw zeg ! hier doe ik graag aan mee !

    groetjes Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hoi hoi,

    Leuke Candy!

    Graag doe ik mee!

    Volgers was ik al een tijdje, nu staat jullie candy ook op mijn blog!

    Hopelijk halen jullie de 300 volgers snel!

    Groetjes

    kim

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een SUPER candy.
    daar waag ik graag een gokje aan,
    Ik zet de candy op mijn blog en volger ben ik al.
    Groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen