dinsdag 17 januari 2012

Candy

Gelukkig komen er steeds meer volgers bij op het Blog, maar nog meer volgers zijn altijd welkom en daarom hebben we weer een nieuwe Candy op het Blog.

Hoe de prijs van deze Candy er uiteindelijk uitziet blijft een voor een groot gedeelte een verrassing, zo is het voor de winnaar echt een suprise als de prijs bij hem/haar wordt bezorgd, maar een klein voorproefje kan geen kwaad, daarom alvast een foto van een deel van de prijs die te winnen is:

Hoe kan je meedoen aan deze Candy en kans maken op deze leuke prijs?
1. Meld je aan als volger.
2. Laat een reactie achter op dit bericht.
3. Heb je zelf een blog? Zet dan de volgende afbeelding met een link naar dit bericht op je eigen blog.
Wanneer gaat de prijs eruit?
Deze Candy stopt zodra er 100 volgers zijn, dan wordt er een willekeurig nummer gekozen, de volger die dit nummer heeft in de lijst met volgers die wint de prijs.

62 opmerkingen:

  1. Hé Bianca hij staat erop hoor.
    Hopen dat je snel bij de 100 bent.

    Groetjes Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bianca op naar de 100, we zullen zorgen dat het lukt hé. Ik ga hem zo bij mij er ook op zetten
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Bianca,

    Ga hem gelijk op het blog plaatsen. Die 100 volgers heb je zo.

    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op naar de 100, ik was nummer 36...dus dat gaat helemaal goed komen :)

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super spannende candy. Hij staat in de site-bar en volger was ik al nu op naar de 100.

    Groetjes,
    Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Bianca,

    Ik wil graag een gokje wagen naar deze suprise candy.

    Groeten Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Was al volger en heb je candy op mijn blog geplaatst.
    Wil graag en gokje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi bianca
    Die 100 volgers moeten lukken :D
    Je hebt 'n leuk blog en ik vind 't heel leuk dat iedereen mee kan doen met de wedstrijd en de candy :D
    'N blog heb ik niet maar met mazzel en hulp van hj-ers krijg ik als 't goed is nu wel dit bericht geplaatst ;)
    Groetjes,paula

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben net volger geworden en wil graag een gokje wagen, ga je candy op mijn blog plaatsen.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi

    Ben ook volger geworden en ga zo je Candy!!! op m'n blog plaatsen
    Fijne dag vandaag groetjes Wia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. geweldig leuke candy zeg, de graag mee liefs joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Op naar de 100 volgers, ik ben nummer 43.. Dus in de goede richting...
    Ik heb hem naturlijk ook even op me eigen blog geplaatst,, want wil ook graag een gokje wagen op deze ontzettend leuke candy.

    Groet, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou vooruit dan op naar de 100 volgers.
    Lijkt me leuk om zo'n candy te winnen.
    Dus ik doe een gokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Op naar de 100 volgers!!
    Ik zou heel graag deze candy willen winnen dus ik heb hem al op mijn blog gezet!!

    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi wat een leuk blog en ik zou graag een kansje maken op deze leuke candy op naar de 100 volgers

    gr kim

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke blog, ben ook volger geworden, en
    een hele mooie Candy waar ik graag voor meedoe!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi..

    My name is Val Rodrigues. I would love to know if I can participate?

    I am your follower - crie artezzanato

    I shared this link on my blog (side bar) www.crieartezzanato.blogspot.com

    Thanks for the opportunity to win this lovely candy.

    Hugs from Brazil.

    Val Rodrigues
    crieartezzanato@yahoo.com.br

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo,

    Een hele leuke blog dit!
    Vanaf nu ben ik je volger en ga ook zeker een x meedoen aan een challenge!

    Groetjes Jellie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie candy zeg! Ik wil graag ook een gokje wagen. Ben volger geworden en zet de link op mijn blog. Op naar de 100!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Joepie, ik heb weer een leuk blog ontdekt en ben dan ook gelijl volger geworden. Ik stuitte ook nog eens op deze prachtige candy. Ik doe graag mee want wat een mooie spullen hebben jullie bij elkaar gezocht. De candy staat inmiddels op mijn blog.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Langzaam komen er steeds meer volgers bij
    Helaas kan ik het aantal niet meer omhog brengen, want ik ben al volger

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo allemaal,

      Heb sinds kort een blog en wil hier graag aan meedoen. Leuk hoor, hoop een keer zo'n prachtige prijs te mogen winnen

      Verwijderen
  22. Ik ben gisteren volger geworden van jullie blog, maar had nu pas gezien dat er een candy uitgeschreven was, daar wil ik graag aan meedoen,omdat ik vaak iets bij jullie bestel vond ik het wel gemakkelijker om volger te zijn, dan zie ik gelijk als er weer iets nieuws is.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik ben via via op je blog terecht gekomen en gelijk volger geworden niet alleen voor de candy maar ook voor de mooie creaties die je maak maar doe ook graag mee met de candy misschien heb je ook zin om mee te doen met mijn candy kijk dan op mijn blog grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie candy hoor, ik doe graag mee!
    Zet hem gelijk op mijn blog.....

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo, ik ben hier terechtgekomen via een ander blog, net weer terug begonnen met scrappen, dus steeds op zoek naar inspiratie wat hier ook weer in overvloed te vinden is, en meedoen aan de candy is natuurlijk een leuke bonus.
    Groetjes, Chrisje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik ben volger geworden en wil graag meedoen voor die prachtige candy. groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik ben volger geworden en heb het op me blog vermeld. en wil graag mee doen aan deze candy.
    gr. Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi, ik hoop dat je vlug aan de 100 volgers zit want ik ben benieuwd wat er nog in deze supermooie candy zit! Maar dat zal wel lukken! Wat je daar laat zien is toch al zeker heel mooi, vooral die uiltjesstempel en dat me to you papier. Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ben zojuist volger van je blog geworden. Wat ziet je blog er goed uit.
    Ik zag je leuke candy en dacht zet hem in mijn sidebar.
    Ik zou ook graag mee willen dingen naar deze super Candy.

    Op naar de 100 volgers, succes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Bianca ik dacht ik zal eens een gokje wagen
    en nu nog hopen dat we snel bij de honderd zullen aankomen.
    PS: ik heb geen blog maar een website (www.creaby.webnode.nl) ik zal hem snel linken!

    groetjes monja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke candy, mij heb je er in ieder geval bij. Weer eentje dichter bij de 100

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Volger ben ik al en wil graag een gokje wagen.
    Zal de candy op mijn blog plaatsen en wens je veel succes, op naar de 100 volgers.

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik doe ook graag mee, ik hoop dat je snel naar de 100 gaat, maar dat moet vast wel lukken
    gr linda dekker

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Op naar de 100 volgers !!!
    Je bent al in de goede richting
    De Candy heb ik op mijn blog geplaatst en ik ben volger geworden...
    Ik vind de Candy erg leuk en een echte verassing!!

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Volgens mij ben ik nr. 80 dus dat gaat idd richting de 100! Ik wil graag een kansje wagen, dus ik plaats de candy in m'n sidebar.

    Liefs, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh een verrassingcandy, leuk!!
    En een hele mooie site hier. Ben meteen volger geworden.
    Op naar de 100!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. m urs 82th collowers. love the pic..

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hallo
    Wat een leuke candy en we zijn volger geworden.
    Heb de candy ook op mijn blog geplaatst.
    veel succes en groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Bij toeval kwam ik op je blog. Je maakt hele mooie dingen. We doen graag mee met je candy en zetten hem op ons blog.
    groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. via via kwam ik hier terecht en na wat rondneuzen meld ik me aan als volger, ik meld me alleen aan als het blog ook waard is te volgen en niet alleen voor de candy en i love this blog...knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een gave Candy. Wie wil dit nu niet winnen, ikke wel :-]....Heb me al aangemeld als volger en ik zet hem direkt op mijn Blog.
    Veel plezier met kaartjes maken, want met dit pakket gaat dat zeker lukken.
    Lieve groetjes Annette.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. lovely candy..! Posted the picture and link on my blog.
    Thankk you for the chance to win.
    Heaney xx

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wow, wat geven jullie weer een gave candy weg! Nog maar een paar volgers en dan zijn jullie bij de 100. Volger was ik al dus ik kan jullie niet dichter bij de 100 brengen helaas. Ik wil wel graag meedoen met deze gave candy!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik ben gelijk volger geworden van jullie ik ga zo de candy op mijn blog zetten altijd leuk om verrast te worden.

    groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Mooie candy ik heb de candy al op mijn blog gezet ik zie dat ik al 91 ben ik ga het bijhouden op mijn site groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Heb eerst lekker rondgekeken, mooie kaarten hoor ! Daarom nu ook aangemeld als volger (92) en dan wil ik natuurlijk graag meedoen met deze mooie candy ! groeten Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Hoi
    Via, via, op deze blog gekomen, en ziet er leuk uit, en ik ben dus ook volger geworden.
    Zie dat ik nummer 94 ben dus nog maar 6 te gaan dat moet toch lukken he.

    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  48. wow, wat er te zien is ziet er al klasse uit!
    dus ook ik wil graag n gokje wagen.
    groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Via via ben ik op jullie blog terecht gekomen (wat een candy al niet kan doen haha). Ik vind jullie blog en de candy erg leuk dus ben ik meteen volger geworden en heb de candy op mijn blog geplaatst. Ik hoop hier veel inspiratie en ideeen op te doen.

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ha!! Wat een gave candy!!!! Ik ben volger nr 97!! het gaat al opschieten dus!! kom volgers, want deze blog is zooooo leuk!!!

    x Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hallo, ik ben volger 98 dus nog maar 2 te gaan.
    Ik wil heel graag mee doen met deze mooie candy.
    Groetjes Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  52. wat een leuke candy, ik ben nummer 99;)
    Natuurlijk wil ik ook een gokje wagen.
    Groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hi..

    I am your follower number 100 (dicas da reny). Congrats.

    Thanks for the chance to win this lovely candy.

    I posted this candy on my blog http://dicasdareny.blogspot.com.br/2012/04/quando-completar-100-seguidores.html

    My name is Reny Gomes.
    dicasdareny@yahoo.com.br

    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  54. een leuke candy,zou ook graag meedoen
    groetjes
    ann

    BeantwoordenVerwijderen
  55. hallo allemaal,
    ben net volger geworden heb sinds kort een blog en dus zoekende naar volgers voor mijn blog ik hoop dat jullie eens komen kijken en deze blog heb ik via gevonden erg mooie crea's allemaal en dan kun je ook nog zo'n mooie candy winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat leuk zo'n candy, Ik doe graag mee. IK zag al heel erg leuk hobbyspullen die jullie gaan wegggeven Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hi hi. Op naar de 100 volgers dan maar he?
    Ik wilde best een gokje wagen.
    Vind het spannend om mee te doen.
    gr Leny

    BeantwoordenVerwijderen